В український прокат провокаційна стрічка, яка на Заході вже стала справжнім кінохітом, вийде 16 січня 2025 року.
Новий еротичний трилер від A24 “Хороша погана дівчинка” (Babygirl), у якому Ніколь Кідман (“Із широко заплющеними очима”, “Мулен Руж!”, “Догвіль”) грає роль впливової бізнесвумен, яка ризикує кар’єрою і родиною заради бурхливого роману з молодим стажером у виконанні Гарріса Дікінсона (“Трикутник смутку”, “Залізний кіготь”), став справжньою сенсацією Венеційського кінофестивалю 2024. За цю роль акторка отримала одну з найпрестижніших нагород у світі – “Кубок Вольпі”.
Доповнюють каст Антоніо Бандерас (“Чотири кімнати”, “Маска Зорро”, “Шкіра, в якій я живу”) в ролі чоловіка головної героїні та Софі Вайлд (“Говори до мене”, “Магічні двері”) в образі її помічниці.
Фільм, написаний і зрежисований Галіною Рейн (“Тіло, тіло, тіло”), являє собою сучасний погляд на класичні трилери 80-х і 90-х, в якому головні герої помінялися місцями, а акцент зроблено на самопізнанні та звільненні, переданих через жіночу перспективу.
Напередодні виходу фільму в український прокат 16 січня 2025 року, УНІАН разом з кінокомпанією Green Light Films зібрали 17 цікавих фактів, які відкривають завісу над його створенням:
- Натхненням для сценарію стала реальна історія. Режисерка Галіна Рейн розповіла, що ідея фільму виникла у неї після розмови з подругою, яка за 25 років шлюбу жодного разу не відчувала оргазму з чоловіком.
- Класичні еротичні трилери також вплинули на фільм. Рейн черпала натхнення з таких стрічок, як “Основний інстинкт”, “Фатальний потяг”, “9 1/2 тижнів” та “Непристойна пропозиція”. Вона називає “Babygirl” своєю відповіддю на ці фільми, з акцентом на жіночі бажання та свободу.
- Рейн працювала з Полом Верговеном. Режисер культового “Основного інстинкту” також вплинув на стиль і підхід до знімання стрічки “Хороша погана дівчинка”. Верговен радив Рейн ставити собі глибокі запитання про людську природу.
- Для Ніколь Кідман цей фільм став унікальним досвідом. Акторка зазначила, що раніше працювала над сексуальними фільмами, але “Хороша погана дівчинка” був інакшим завдяки жіночій перспективі режисерки.
- Кідман настільки занурилась у роль, що втрачала контроль над реальністю. “Я ледве пам’ятаю, що відбувалося під час фільмування”, – розповідає акторка. – “Це було як сон”.
- Курйозний інцидент на зйомках. Під час вуличних знімань Кідман настільки вжилась у роль, що випадково зупинила справжнє таксі й сказала водієві куди їхати.
- Імспровізація при зніманні інтимних сцен. Хоча пікантні кадри режисерувалися разом з координаторкою Ліззі Талбот, Кідман і Дікінсон часто імпровізували, додаючи сценам натуральності.
- Деякі сцени були настільки інтенсивними, що Кідман просила перерв. “Іноді я думала: “Я більше не хочу це знімати”, – ділиться враженням акторка.
- Хімія між акторами виявилася природною. Хоча Кідман і Дікінсон були підібрані на ролі через Zoom, їхня взаємодія одразу вразила режисерку.
- Антоніо Бандерас став ідеальним вибором для ролі чоловіка героїні. Рейн хотіла актора, який втілює силу і харизму, щоб зробити акцент на екзистенційному конфлікті головної героїні Ромі, а не на зовнішніх причинах її кризи.
- Софі Вайлд вразила режисерку після ролі в “Говори до мене”. Рейн називає її справжнім відкриттям із неймовірним акторським діапазоном.
- Взаєморозуміння між Кідман і Вайлд вилилося у міцну дружбу. Акторки часто обговорювали спільне австралійське коріння.
- Танцювальна сцена у готелі була знята майже з одного дубля. Дікінсон і оператор Джаспер Вульф буквально “танцювали” разом, щоб передати динаміку рухів.
- Музика від Скай Феррейри створює унікальну атмосферу. Композиторка спеціально написала пісню для фільму, що підсилює його емоційний резонанс.
- Знімання проходили навіть в офісі студії A24. Простір компанії став декорацією для сцени у штаб-квартирі робототехнічної компанії Ромі.
- Фільм досліджує глибокі екзистенційні питання. Рейн запитує: “Чи можемо ми прийняти свої тваринні інстинкти і водночас залишатися цивілізованими?”
- “Хороша погана дівчинка” – це не просто трилер, а історія про звільнення. Головна героїня намагається знайти баланс між своїми бажаннями та моральними цінностями, що робить фільм близьким і зрозумілим багатьом глядачам.
Цей фільм обіцяє стати однією з найгарячіших кінопрем’єр початку 2025 року. Стрічка стане першим фільмом А-класу з маркуванням “тільки для дорослих” на українських екранах за багато років. На цей час, фільм вже визнаний міжнародною пресою та критиками видатним, а експерти пророкують проєкту не тільки успіх у прокаті, а й численні номінації на премію “Оскар”.
Наразі оцінка фільму на IMDb становить 6,5 з 10 балів, тоді як на Rotten Tomatoes він отримав 77% схвалення від критиків з відзнакою “Сертифікована свіжість”. Тим часом, на Metacritic кіноексперти оцінили його в 81 зі 100 балів з позначкою “Обов’язкове до перегляду”, що відповідає характеристиці “всезагальне визнання”.